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News #1: Alexander McQueen new collaboration and new campagne of GStar.

In the little, but valuable time that I posses, between my jobs as a graphic designer, I find the way I come upon new campaigns, collaborations, designers and many other things fascinating. And this time was no exception; during my comings and goings on my Tumblr, I stumbled upon a wonderful collaboration between the Alexander McQueen Fashion House and artist Damien Hirst, which I must confess, I had not heard of prior to this, but if the amazing work I saw is any indication, I find that he is the perfect balance for a Collaboration of such a dimension, with who else, but the great McQueen.

En el poco, pero valioso tiempo libre que poseo, entre mis trabajos como diseñadora gráfica, encuentro fascinante, la manera de encontrar nuevas campañas, nuevas colaboraciones, nuevos diseñadores. Y esta no fue la excepción, en el ir y venir de mi Tumblr, descubri la maravillosa colaboración entre la casa Alexander McQueen y el artista Damien Hirst, que debo confesar, no conocia anteriormente, pero por la maravilla de obra que pude observar, encuentro que es el balance perfecto para una colaboración de tal dimensión, con quien más, que el grande McQueen.

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Without further ado, I give you the 10 year Celebration of the legendary McQueen skull scarf, one of this brand’s most iconic pieces. 30 designs will be sold exclusively in the shops and online, starting November 15th.

Sin más preambulos, les presento la celebración realizada, por los 10 años de la mítica pañoleta de calaveras de McQueen, uno de los íconos más importantes de esta marca. Son 30 diseños, que se venderan exclusivamente en las tiendas y sitio web de la marca, este próximo 15 de Noviembre.

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But I still don’t know what’s more fascinating, the elaborate and perfect photographs taken to showcase this collection, it’s finely video, or better yet, the the blend between a symmetrical aesthetic with the contrast of organic shapes, both characteristic of the two artists involved. What do you like more?

Pero aún no se que es lo más fascinante, si las elaboradas y perfectas fotografías para presentar esta colaboración, su video finamente editado, o mejor aún, la union de una estética simétrica con la contraposición, de figuras naturales, ambas, características de los dos artistas. Y a ustedes, que les gusta más?

An now moving on to a more jeanswear focused aesthetic, I present the latest campaign by dutch brand : GStar Raw, one of my favorites when it comes to jeanswear. And on this occasion, as is customary, their campaigns draw you in not only because of their flawless execution but because their 100% denim style is imprinted in each and every garment and advertising piece.

Ahora cambiando a una estética más jeanswear, les presento la última campaña, realizada por la marca Holandesa: GStar Raw, una de mis preferidas en cuanto a todo lo relacionado con  Jeanswear. Y en esta ocasión, como es costumbre, sus campañas cautivan no sólo por su perfecta ejecución, sino también porque su estilo 100% denim, se ve impregnado, en cada una de las prendas y piezas publicitarias, de la campaña.

Ale

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